Home / Veelgestelde Vragen
Veelgestelde vragen
Met welke postaanbieders werken jullie samen?
Klein Paleis werkt samen met PostNL en DHL. Deze vervoersbedrijven zijn met zorg door ons geselecteerd. Voor brievenbuspakketjes werken we samen met PostNL.
Ben je niet thuis, dan zal het pakketje beschikbaar komen bij een afhaalpunt van de betreffende vervoerder (PostNL of DHL). Je ontvangt daarover bericht via de Track & Trace code.
Heb ik garantie op mijn aankoop?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Als u aanspraak wilt maken op de garantie dient u een email te sturen met afbeelding van het artikel en de klacht naar klantenservice@kleinpaleis.nl. Wij zullen uw garantievraagstuk dan binnen 14 dagen behandelen.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
De genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst een bestelling door de volgende stappen te volgen:
1.Voeg de artikelen die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen;
2.Klik op “ga naar winkelwagen”;
3.Controleer je bestelling;
4.Voer je persoonlijke gegevens in;
5. Kies je gewenste betaalmethode en reken je bestelling af.
Mijn vraag, klacht of opmerking staat er niet tussen…
Je kunt altijd terecht bij onze klantenservice voor vragen, informatie of klachten. Voor vragen of informatie kan je ons een mail sturen naar klantenservice@kleinpaleis.nl.
Als je een klacht hebt over een product of over onze dienstverlening dan kan je deze melden door een email te sturen naar klantenservice@kleinpaleis.nl . Graag ontvangen wij bij de klacht ook een foto zodat we de klacht kunnen beoordelen. We doen ons best om de klacht binnen 24 uur af te handelen met een maximale tijd van 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ik wil mijn aankoop graag retourneren
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen en de bestelde artikelen te retourneren. De termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop de artikelen zijn ontvangen.
——–
Je kunt voor het retourneren gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Je kunt dit formulier hier downloaden.
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, exclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Wat vervelend om te horen! Wil je ons een mailtje sturen via klantenservice@kleinpaleis.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de naam van het verkeerd ontvangen product? Dan zorgen wij ervoor dat jij het correcte item zo spoeding mogelijk ontvangt.
Ik mis een product of merk in jullie aanbod
Bij Klein Paleis zijn we dagelijks op zoek naar de leukste merken en producten om ons aanbod mee uit te breiden. Heb je suggesties, of mis je een specifiek product? We horen het graag van je op klantenservice@kleinpaleis.nl. En gaan we het product in onze webshop aanbieden, dan krijg jij van ons 15% korting op het product. Goede deal, toch?
Ik heb een vraag over een van jullie producten
Op zoek naar informatie die niet op de website vermeldt staat? Laat het ons weten via klantenservice@kleinpaleis.nl. We vertellen je graag alles wat je wilt weten.
Betaal ik verzendkosten?
Voor bestellingen onder de €30,- rekenen we €5,95 verzendkosten. Bestellingen boven de €30,- verzenden we gratis. Levering uitsluitend in Nederland en België. De verzendkosten worden apart vermeld en zitten dus niet al in de getoonde prijs bij het product.
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Bij Klein Paleis kun je betalen via Ideal, Creditcard (Maestro, Mastercard en Visa), Klarna (betaal later) en Bancontact (België)
Er worden geen extra kosten voor de verschillende betaalmethoden in rekening gebracht.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Binnen Nederland geldt: Binnen 2 tot 3 werkdagen in huis. Je ontvangt van ons een Track & Trace code zodra het product ons magazijn heeft verlaten. Zo weet je precies wanneer de postbode met jouw pakket voor de deur staat.
(*) Het kan zo zijn dat onze postleveranciers (PostNL en DHL) op drukke momenten in het jaar soms vertraging hebben in de bezorging van jouw bestelling. In zo’n geval kunnen we ons uitgangspunt ‘Binnen 2 tot 3 werkdagen in huis’ niet nakomen, hoe vervelend we dat ook vinden. Houd daarom je track & trace goed in de gaten.